Ρωτήστε τον ειδικό
Οι ερωτήσεις που διαβάζετε εδώ έγιναν στο διάστημα 2006-2008 από του επισκέπτες του site στον Βασίλη Κρομμύδα. Από το 2008 σταμάτησε η δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων, αφού πλέον σχεδόν η πλειοψηφία των ερωτήσεων αναφερόταν σε θέματα που έχουν ήδη απαντηθεί. Αναζητήστε αυτό που σας απασχολεί στις εκατοντάδες απαντημένες ερωτήσεις.
βασιλη ασχολομουνα με την ποδηλασια μτβ μονος μου ειχα φτασει να κανω 10χλμ σε ασφαλτο με υψομετρικη 750μ σε 37λεπτα χωρις spd.πωσς κρινες την επιδοση.λογο οικονομικης αναγκης πουλησα το ποδηλατο και κανω τρεξιμο εδω και δυο μηνες μονος μου εχω επιδοση στο 5αρι 17.25 και παλια οταν εκανα ποδηλατο ειχα κανει 10αρι σε 36.Η ερωτηση μου ειναι επειδη θα ηθελα να ασχοληθω με ορειβατικο τρεξιμο μηπως πρεπει να βελτιωσω πρωτα το 3αρι στιβου 5,10 και μετα να ασχοληθω με ορειβατικο τρεξιμο.Τι μου παει περισσοτερο συμφωνα με τις επιδοσεις .ειμαι 21χρ 1.72 και 70κ
Σου αξίζουν συγχαρητήρια γι’ αυτές τις επιδώσεις που έχεις πετύχει. Πάντως το Ορειβατικό τρέξιμο δεν έχει καμία σχέση με τους αγώνες σε στίβο η δημόσια οδό, έτσι δεν υπάρχει λόγος να βασανίζεσαι πρώτα να ρίξεις τους χρόνους σου εκεί. Κατ’ ευθείαν θα πρέπει να προσπαθήσεις να προπονηθείς σωστά για τους Ορειβατικούς μαραθώνιους. Για το τι σου ταιριάζει θα το μάθεις μόνο αν δοκιμάσεις πολλούς και διαφορετικούς αγώνες.
agapite vasili.. ime athlitria taekwondo kai prosfata exo pathi travigma tou prosagogou ti mporo na kano gia na giatrefti grigora gt exo exo agones ton genari..pls
Σ΄ αυτό μπορούν να σου δώσουν απάντηση μόνο ο γιατρός και ο φυσιοθεραπευτής.
Βασίλη τι γνώμη έχεις για τα Fidusa; Αξίζει τον κόπο να φτιάξω ένα carbon για τρίαθλο;
Ευχαριστώ και συγχαρητήρια.
Στέργιος
Αγαπητέ Στέργιο, δεν γνωρίζω τη ποιότητα κατασκευής των ποδηλάτων Fidusa σε carbon για Tρίαθλο, συνεπώς δεν μπορώ να σου πω περισσότερα μιας και πιθανόν να αδικήσω την εταιρία που είναι και Ελληνική. Στο παρελθόν πάντως κάποια αλουμίνια είχαν πρόβλημα.
κ. Κρομμύδα θα ήθελα να σας ρωτήσω ποια είναι τα βασικά βήματα που πρέπει ν’ ακολουθήσει ένα εντεκάχρονο παιδί για τη ποδηλασία. ( τι ποδήλατο χρειάζομαι στην αρχή ) Πως πρέπει να προπονούμαι
Για το ξεκίνημα η καλύτερη επιλογή είναι το ΜΤΒ και θα πρέπει να γραφτείς σε κάποιο ποδηλατικό σωματείο η ακαδημία ώστε να σου μάθει ο προπονητής σωστά ( προπονητικά και τεχνικά ) το άθλημα της ποδηλασίας.
Είμαι 50 κιλά και 1,58 μέτρα. Παρ’ όλα αυτά έχω 78 πόντους μέσης λόγω συσσορευμένου λίπους και πολύ χαλαρών κοιλιακών. Αυτό το στομάχι μπορεί να πέσει μόνο με κοιλιακούς? Τι άλλο μπορώ να κάνω ? ευχαριστώ
Η αερόβια ( χαμηλής έντασης ) άσκηση όπως η ποδηλασία, το τρέξιμο, το βάδισμα, και η κολύμβηση είναι η καλύτερη επιλογή για καύση του λίπους.
Τι χρονους εχει ενας ελιτ τριαθλητης παγκοσμιου επιπεδου σε ενα αγωνα iroman.τι χρονο περναει στο κολυμπι μετα στη ποδηλασια και τελος στο μαραθωνιο
Το κολύμπι βγαίνει σε 47 – 53 λεπτά, η ποδηλασία σε 4: 25 με 4: 45 και
το τρέξιμο σε 2: 40 – 3: 00


Γεια σου Βασίλη. Μπορείς να μου πεις πόσα μέτρα παραπάνω είναι ένας γύρος στην εξωτερική διαδρομή σε 400αρι στίβο. Ευχαριστώ
Η διαφορά του κάθε κουλουάρ από μέσα προς τα έξω είναι 7, 32 cm. Έτσι ανάλογα πόσα κουλουάρ έχει ο στίβος κάνε και τον πολλαπλασιασμό.
βασιλη ειμαι εκτος 10 ημερες πονο στα καλαμια και φλεγμονη απο καταπονηση στο τρεξιμο πες μου ηλικρινα ποσο θα μειωθει η φυσικη κατασταση και ποσο θα μου παρει να ξανα επανερθω στεναχωριεμαι που δε μπορω να κανω προπονηση
θα πρέπει να δείξεις υπομονή γιατί μόνο η ξεκούραση θα σε βοηθήσει να επανέρθεις γρηγορότερα. Μια βιαστική επιστροφή στη προπόνηση θα διακινδυνέψεις πιθανόν σοβαρότερο τραυματισμό. Ο χρόνος επιστροφής στη προπόνηση διαφέρει από τη σοβαρότητα της κατάστασης και τον αθλητή. Συνήθως αυτές οι περιπτώσεις κρατούν αρκετά και μπορεί να χρειαστείς από 15 ημέρες μέχρι και μήνα.
pou mporoume na simbouleutoume gia diatrofi???????(podilasias)
Μπορείτε να βρείτε σχετικά με αθλητική διατροφή στο site www.sportsnutrition.gr
ΔΙΑΘΕΤΩ 600 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΒΟΥΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ …1 GT AVALANC, 2 IDEAL BOOMAX 06, ΚΑΠΟΙΟ SCOTT, Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ????
Όλα τα ποδήλατα που ανέφερες έχουν πολύ καλά χαρακτηριστικά και πιστεύω ότι η καλύτερη επιλογή είναι αυτή που σε καλύπτει καλαισθητικά
  Ερωτήσεις: [1-10] [11-20] [21-30] [31-40] [41-50] [51-60] [61-70] [71-80] [81-90] [91-100] [101-110] [111-120] [121-130] [131-140] [141-150] [151-160] [161-170] [171-180] [181-190] [191-200] [201-210] [211-220] [221-230] [231-240] [241-250] [251-260] [261-270] [271-280] [281-290] [291-300] [301-310] [311-320] [321-330] [331-340] [341-350] [351-360] [361-370] [371-380] [381-390] [391-400] [401-410] [411-420] [421-430] [431-440] [441-450] [451-460] [461-470] [471-480] [481-490] [491-500] [501-510] [511-520] [521-530] [531-540] [541-550] [551-560] [561-570] [571-580] [581-590] [591-600] [601-610] [611-620] [621-630] [631-640] [641-650] [651-660] [661-670] [671-680] [681-690] [691-700] [701-710] [711-720] [721-730] [731-740] [741-750] [751-760] [761-770] [771-780] [781-790] [791-800] [801-810] [811-820] [821-830] [831-840] [841-850] [851-860] [861-870] [871-880] [881-890] [891-900] [901-910] [911-920] [921-930] [931-940] [941-950] [951-960] [961-970] [971-980] [981-990] [991-1000] [1001-1010] [1011-1020] [1021-1030] [1031-1040] [1041-1050] [1051-1060] [1061-1070] [1071-1080] [1081-1090] [1091-1100] [1101-1110] [1111-1120] [1121-1130] [1131-1140] [1141-1150] [1151-1160] [1161-1170] [1171-1180] [1181-1190] [1191-1200] [1201-1210] [1211-1220] [1221-1230] [1231-1240] [1241-1250] [1251-1260] [1261-1270] [1271-1280] [1281-1290] [1291-1300] [1301-1310] [1311-1320] [1321-1330] [1331-1340] [1341-1350] [1351-1360] [1361-1370] [1371-1380] [1381-1390] [1391-1400] [1401-1410] [1411-1420] [1421-1430] [1431-1440] [1441-1450] [1451-1460] [1461-1470] [1471-1480] [1481-1490] [1491-1500] [1501-1510] [1511-1520] [1521-1530] [1531-1540] [1541-1550] [1551-1560] [1561-1570] [1571-1580] [1581-1590] [1591-1600] [1601-1610] [1611-1620] [1621-1630] [1631-1640] [1641-1650] [1651-1660] [1661-1670] [1671-1680] [1681-1690] [1691-1700] [1701-1710] [1711-1720] [1721-1730] [1731-1740] [1741-1750] [1751-1760] [1761-1770] [1771-1780] [1781-1790] [1791-1800] [1801-1810] [1811-1820] [1821-1830] [1831-1840] [1841-1850] [1851-1860] [1861-1870] [1871-1880] [1881-1890] [1891-1900] [1901-1910] [1911-1920] [1921-1930] [1931-1940] [1941-1950] [1951-1960] [1961-1970] [1971-1980] [1981-1990] [1991-2000] [2001-2010] [2011-2020] [2021-2030] [2031-2040] [2041-2050] [2051-2052]
Αρχική σελίδα ΝΕΑ Προφίλ Προπονητικά προγράμματα Camp Παιδική ακαδημία Συναντήσεις προπόνησης Αθλητές Ρωτήστε τον ειδικό Άρθρα Links
Μικρά μυστικά
[Γενικά]
Η κάθε προπόνηση πρέπει να είναι προσανατολισμένη στη βελτίωση συγκεκριμένων αξιών και πραγμάτων. Διαφορετικά απλώς χάνεις χρόνο.

[Γενικά]
Προσπαθείτε να βελτιωθείτε σε όλους τους τομείς έστω και λίγο. Το άθροισμα όλων θα είναι μεγάλο, αρκετό για να κάνει τη διαφορά.

[Ποδηλασία]
Ο τρόπος που ανεβαίνει ένας αθλητής τις ανηφόρες είναι καθαρά ατομικός.
Σε άλλον βολεύει να κάνει γρήγορες περιστροφές, σε άλλον πιο αργές με βαρύ πάτημα, και άλλος χρησιμοποιεί πολύ το ορθοπέταλο.
Δείτε πως σας βολεύει καλύτερα και απλά προπονήστε το δικό σας τρόπο. Βελτιώστε αυτό που σας χάρισε η φύση χωρίς να προσπαθείτε να μιμηθείτε τους άλλους.

[Ποδηλασία]
Για να γίνεις καλός στις ανηφόρες ο μόνος τρόπος είναι να προπονείσαι σ’ αυτές.

[Γενικά]
Η υπό-προπόνηση είναι πολύ καλύτερη από την υπερπροπόνηση.

[Γενικά]
Ένας καλός προπονητικός παρτενέρ (training partner) είναι κάποιος με παρόμοιες δυνατότητες που όμως αρνείται να μετατρέψει τις προπονήσεις σε αγώνες.

[Ποδηλασία]
Ένας από τους μεγαλύτερους ποδηλάτες και 3 φορές νικητής του Γύρου Γαλλίας Greg Lemond υποστήριζε ότι για να βελτιώσει και να κάνει αποδοτικότερο το πεταλάρισμά του έπρεπε να το σκέφτεται σε τρίγωνα και όχι σε κύκλους.

[Γενικά]
Ο οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει οτιδήποτε. Είναι θέμα πίστης στο εαυτό μας.

[Γενικά]
Εάν νομίζεις ότι μπορείς, τότε μπορείς.
Εάν νομίζεις ότι δεν μπορείς, έχεις δίκιο.

[Τρίαθλο]
Το μυστικό για γρήγορες αλλαγές στο Τρίαθλο εκτός από την εξάσκηση είναι να έχουμε οργανώσει πολύ καλά τα πράγματά μας στη ζώνη αλλαγής και να έχουμε προσχεδιάσει στο μυαλό μας αριθμημένες τις κινήσεις που θα ακολουθήσουμε.

[Τρέξιμο]
Πριν αγοράσετε ένα καινούργιο ζευγάρι παπούτσια, μην βιαστείτε να απαλλαγείτε από το παλιό σας. Βάλτε τα πάνω σ’ ένα τραπέζι και παρατηρήστε τα εξής:
• Αν γέρνουν προς τα μέσα, τότε είστε over-pronator. Αν γέρνουν πολύ προς τα μέσα, τότε είστε πολύ over-pronator και χρειάζεστε παπούτσια που ελέγχουν την κίνηση και όχι παπούτσια υποστήριξης.
• Αν τα παπούτσια σας στέκονται ίσια, είστε neutral. Αν γέρνουν προς τα έξω, είστε under-pronator.
• Αν ακόμη δυσκολεύεστε να βρείτε σε ποια κατηγορία ανήκετε, περπατήστε με βρεγμένα πόδια πάνω σε ένα πάτωμα με πλακάκια και δείτε τα σημάδια. Αν η γραμμή που συνδέει τη φτέρνα με τα δάκτυλα είναι πιο φαρδιά από το πλάτος του μισού πέλματος, είστε pronator. Αν σχηματίζεται μια λεπτή γραμμή, τότε είστε under-pronator. Είστε κάπου στη μέση? Είστε neutral.

[Κολύμβηση]
Όταν κολυμπάμε σε ανοιχτό νερό (θάλασσα, λίμνη, κτλ) πολύ εύκολα χάνουμε το προσανατολισμό μας. Είναι πολύ σημαντικό κάθε 2-3 χεριές να βγάζουμε το κεφάλι έξω από το νερό και να ελέγχουμε τη πορεία μας. Στην αρχή είναι λίγο κουραστικό αλλά όταν το συνηθίσουμε, θα δούμε τα ευεργετικά αποτελέσματα.
Σχεδιασμός: CUBIX